Skip to content
2021 02 09

INFORMACIJA DĖL PRIĖMIMO Į MOKYKLAS 2021-2022 MOKSLO METAIS

Prašymai, mokytis   2021–2022 mokslo metais, pateikiami prisijungus prie Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainės ( www.klaipeda.lt) paskyros „Priėmimas į mokyklas“ (https://www.klaipeda.lt/lt/ ). Prašymai pradedami registruoti:

  • nuo š.m. kovo 1 d. 10 val. į 9 klasę;
  • nuo š.m. kovo 2 d. 10 val. į 10-12 klasę;
  • nuo š.m. kovo 3 d. 10 val. į 1 klasę;
  • nuo š.m. kovo 5 d. 10 val. į 2-4 ir 6-8 klases;
  • nuo š.m. kovo 8 d. 10 val. į 5 klasę.

TEIKTI PRAŠYMUS ČIA:   https://svietimas.klaipeda.lt/

          Pagrindinis priėmimas į mokyklas mokytis 2021–2022 mokslo metais vykdomas 2021 m. gegužės 4 d.– birželio 1 d. informacinių sistemų pagrindu, minėtomis dienomis sustabdžius prašymų  sistemoje registraciją.

        Aktualiausia su priėmimu 2021-2022 mokslo metams skirta informacija skelbiama Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje https://svietimas.klaipeda.lt/

Administracija

2021 05 04

Atvirų durų diena. Registracija į virtualų susitikimą su mokytojais

Gerbiami tėveliai!

Gegužės 12 d., 16.00-19.00val.,– atvirų durų diena nuotoliniu būdu. Jos metu galėsite pakalbėti individuliai su jūsų vaiko mokytojais, užduoti aktualių klausimų.

BŪTINA REGISTRACIJA. Ją rasite paspaudę šią nuorodą: Registracijos nuoroda

Prašome registruokitės atsakingai, nes galimybių atšaukti registraciją nėra. Kai užsiregistruosite, mokytojas jus pakvies pokalbio per jūsų vaiko Microsoft Teams platformą.

Administracija

2021 04 26

Orientavimosi žaidimas „Parkų turas 2021“

Sausio mėnesį prasidėjo bekontaktis orientavimosi žaidimas „Parkų turas 2021“. Bekontaktis žaidimas tai , kai individualus startas iš bet kurios parko vietos  patogiu laiku kiekvienam dalyviui. Vyko viso VI etapai. Kiekviename etape reikėjo atlikti užduotis: nufotografuoti OS kontroliniuose punktuose rastą informaciją ir sudalyvauti viktorinoje. Kiekvieno etapo rezultatai buvo sumuojami ir nugalėtojas skelbiamas po visų turų rezultatų.

Pirmas turas prasidėjo sausio 30-31 dienomis Poilsio parke. Dalyviams buvo surengti 7 kontroliniai punktai istorinių parko objektų vietose, pateikiamos net 19 a., I ir II Pasaulinio karo, sovietmečio  istorinių laikotarpių nuotraukos bei trumpa informacija. Pagal kurią buvo sukurta viktorina. Puikus oras, nuostabūs vaizdai ir nuotaika gera, smagu buvo praleisti laiką.

Antras turas vyko vasario 13-14 dienomis dar snieguotame Skulptūrų parke. Šiame žaidime dalyviai pagal parko žemėlapį ir paveikslėlius turėjo atrasti 6 memorialinius paminklus, nuskenuoti ant jų esančius QR kodus ir atsakyti į klausimus iš Skulptūros pako istorijos. Tai trumpą pažintis tiek su istorinėmis miesto kapinėmis, tiek su lietuvių modernios skulptūros galerija po atviru dangumi.

Trečias turas vyko vasario 27-28 dienomis. Malūno parkas orientavimosi žaidimo dalyvius pasitiko jau be sniego. Saulutei šviečiant smagu buvo pasivaikščioti po Malūno parką, tiksliau-apeiti Malūno tvenkinį ir atrasti N kontrolinių punktų, sužinoti ir atsakyti į klausimą koks gi upelis išteka iš Malūno tvenkinio. Ar žinojote, kad tai upelis vardu Bevardis.

Reikjaviko parkas, kuris įsikūręs tarp Reikjaviko, Smiltelės, I. Simonaitytės gatvių ir Statybininkų prospekto kvietė į IV turą orientavimosi žaidimą kovo 13-14. Deja, šįkart gero oro užsakyti nepavyko, todėl OS žaidimas buvo perkeltas į kitą savaitgalį – kovo 20-21 d. Maloniam ir prasmingam pasivaikščiojimui po Reikjaviko parką reikėjo surasti žemėlapyje pažymėtus 10 kontrolinių punktų, nufotografuoti kiekviename punkte pavaizduotą ženklą, sudėlioti prasmingą derinį, kuris, be abejonės, susijęs su šio parko ar jį supančios aplinkos istorija…

V turas vyko kovo 27-28 dienomis nuostabiame miške prie Vasaros koncertų estrados. Ar žinojote, kad Vasaros koncertų estrada priklauso Poilsio parkui? Šis statinys pradėtas statyti 1977 liepos 15, o baigtas statyti 1983 m. Šį kartą buvo net 12 kontrolinių punktų. Trasos ilgis: 3,8 km – oro linija, apie 4,3 – 4,5 km – takeliais. Nuostabus oras leido neskubant ieškoti punktų.

Paskutinis OS VI turas vyko balandžio 10-11 dienomis miške link Melnragės. Šiame ture dalyviai be viktorinos apie Klaipėdos švyturį ir surinkę prasmingą žodžių derinį, kaip vadinosi švyturio pirmtakas (akmens anglies sūpuoklės), galėjo gauti papildomų taškų  už surinktas šiukšles, atsiųsdami nuotraukas. Dalyviai azartiškai švarino mišką.

Šiame šešių turų žaidime dalyvavo daugiau nei 100 namų ūkių, t. y. daugelis su savo šeimomis.

Džiaugiuosi, kad šis žaidimas išjudino šeimas, kurios nepraleido nė vieno turo ir tuos, kurie prisijungė paskutiniuose ar net paskutiniame ture. Džiugu buvo sutikti savo mokinius su šeimomis, pasidalinti atrastais punktais, įspūdžiais, istoriniais faktais apie Klaipėdą ir gera nuotaika.

Austėja Ivanovaitė ir Emilė Šiaučiūnaitė 2 c klasės mokinės,  praėjusios visus turus užėmė antras vietas, buvo apdovanotos taurėmis ir atminimo prizais.

Kiti mokiniai 2 c klasė  Danielius Liulaitis, Estrėja Savėliavaitė pateko į dešimtuką, taip pat mūsų mokiniai Arnas Ragelis, Martynas Vitauskis, Oskaras Šleinius užėmė aukštas vietas

                                                      Fizinio ugdymo mokytoja Vaidilutė Liačienė

2021 04 26

Integruota lietuvių kalbos ir prancūzų kalbos pamoka „R. Gary. Romanas „Aušros pažadas“. Gyvenimo nuostatos“

 Nuotolinis mokymas – ne kliūtis tarpdalykinei integracijai. Ugdymo turinio integravimas užtikrina daugialypius ryšius tarp įvairių ugdymo sričių, padeda mokiniui susiformuoti platesnį žiūros lauką. Pagrindinė sąlyga integracijai – mokytojų tarpusavio bendradarbiavimas. Jau įprasta integruoti dalykų ir informacinių technologijų pamokas, literatūros pamokas sieti su istorija, muzika, etnokultūra. Lietuvių kalbos ir prancūzų kalbos integruota pamoka – ne toks dažnas reiškinys mokymo procese. Tam reikalingos ir tam tikros sąlygos, nusiteikimas, noras į dėstomas disciplinas pažvelgti kitokiu aspektu.

               Klaipėdos „Saulėtekio“ progimnazijoje prancūzų kalbos 8a klasėje mokosi tik nedidėlė mokinių grupė, daugumos pasirinkta 2-oji užsienio kalba yra rusų kalba. Toks kontekstas lėmė ir užduočių mokiniams parinkimą. 8 klasės literatūros kursas įdomus ir įvairiapusis. Vienas ryškiausių nagrinėjamų  kūrinių – R. Gary romanas „Aušros pažadas“. Literatūros vadovėlyje esančios šio romano ištraukos skatina diskutuoti apie gyvenimo nuostatas, vertybes. Taigi pasirinkta pamokos tema „R. Gary. Romanas „Aušros pažadas“. Gyvenimo nuostatos“ suteikė galimybę pasireikšti tiek prancūzų kalbą besimokantiems mokiniams, tiek tiems, kurie šios kalbos nemoka.

          Integruota pamoka atvėrė mokiniams platų kultūrinį akiratį, parodė, koks turtingas yra literatūrinis pasaulis, kaip prasmingai jis gali būti siejamas su nūdienos aktualijomis. Ne vienam ši pamoka buvo ir stimulas mokytis prancūzų kalbos.

         Integruotą pamoką sumanė, idėjas realizavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Nijolė Žukienė ir prancūzų kalbos mokytoja R. Klimienė.

                                                                                                                                 Nijolė Žukienė,  Klaipėdos „Saulėtekio“ progimnazijos mokytoja

2021 04 16

Saugus elgesys važiuojant dviračiais, paspirtukais

Mūsų mokyklos mokytojams rūpi, kad kiekvienas mokinys žinotų, kaip atsakingai ir saugiai elgtis gatvėje.  5a ir 5b klasių mokiniai dalyvavo Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato  bendruomenės pareigūnės S. Narūnės paskaitoje ,,Saugus elgesys važiuojant dviračiu, paspirtuku. Ką būtina žinoti?”. Mokiniai sužinojo kelių eismo taisyklėse įtvirtintus reikalavimus dviračių vairuotojams, išgirdo, kad visi dalyvaujantieji viešajame eisme privalo vykdyti kelių eismo taisyklių reikalavimus, būti atidūs, saugoti save ir  gerbti kitus.

Susitikimą su pareigūne organizavo klasės vadovė Vaidilutė  ir soc. pedagogė Giedra.

2021 04 16

Socialinių ir emocinių įgūdžių lavinimas

Socialinių ir emocinių įgūdžių lavinimas – nuolatinis procesas, kuris nenutrūksta net esant iššūkiams, pandemijos metu paskelbtam mokyklų karantinui. LIONS QUEST programos pamokos sukurtos taip, kad didžiausią naudą gautume tiesioginio mokinio ir mokytojo kontakto metu, dirbdami individuliai, poromis ar grupėse. Kūrybingi mūsų progimnazijos 5-8 klasių vadovai socialinio ir emocinio ugdymo pamokas veda nuotoliniu būdu. Jose mokiniai įgyja socialinio sąmoningumo, atsakomybės, dėkingumo, savitvardos ir kt. įgūdžių. Vaikų diskusijose vis dažniau girdimas draugų ilgesys, pastebimas nuovargis. Klasių vadovams, pagalbos vaikui specialistams rūpi mokinių emocinė savijauta, ieškoma būdų, kaip efektyviau padėti ugdytiniams atgauti pusiausvyrą, didinti mokymosi motyvaciją, skiepyti norą siekti sėkmės.

 VGK narės V. Gargasienė, G. Misevičienė

2021 04 10

Parama mokyklai – skirkime 1,2%

Plačiau skaitykite informacija

2021 04 08

Projektas „Tyrinėjimo menas“

………Klaipėdos ,,Saulėtekio” progimnazija šiais mokslo metais laimėjo respublikinio projekto ,,Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms” atranką.Tai viena iš Britų tarybos kultūrinių ryšių programos, vykdomos visose trijose Baltijos šalyse, dalių. Projektą įgyvendino Britų taryba bei asociacija „Kūrybinės jungtys”.
………Nuo spalio mėnesio progimnazijoje virtualiai svečiavosi projekto koordinatorės Vida Narveišytė ir Dovilė Urbanavičienė (asociacija ,,Kūrybinės jungtys”). Progimnazijoje buvo įsteigtas Mokinių klubas, kuriam atstovavo 6b klasės mokiniai ir juos kuruojanti matematikos mokytoja Sigita Medingienė. Šeštokai, pasitelkdami vaizduotę, 5 pamokas mokėsi trupmenų, geometrinių ir erdvinių figūrų, kūrė taisykles, tyrinėjo aplinką, atliko kūrybines, žaidybines, vaidybines užduotis. Baigę temą, vaikai iš geometrinių ir erdvinių figūrų konstravo „Ateities pasaulį“, įgytas žinias kūrybiškai panaudojo ir dailės pamokoje – kūrė įvairias kompozicijas, jas vėliau informacinių technologijų programų pagalba transformavo į abstrakčius dailės kūrinius.
………..Mokykloje veikė ir Mokytojų klubas (kuratorė – direktoriaus pavaduotoja Sandrija Donskienė). Mokytojų klubo nariai (pradinių bei 5-8 klasių pedagogai) kartu su projekto koordinatore Vida Narveišyte aptarė būsimų darbų planą, teikė pasiūlymus, kūrė ir įgyvendino integruotas pamokas, tyrinėjo XXI a. kompetencijas: kritinį mąstymą ir problemų sprendimą, kūrybingumą, bendravimą ir bendradarbiavimą, refleksijos poreikį, jo naudą ir pritaikymą pamokose.
………..Dalyvaudama respublikiniame projekte, mūsų progimnazija turėjo puikią galimybę įgyvendinti ugdymo procesą kitaip: aktyviau bendradarbiauti tiek mokytojams, tiek mokiniams, mokymosi motyvacija buvo ugdoma panaudojant vaizduotę, skatinamas smalsumas. Mokymo iššūkiai buvo sprendžiami tais metodais, kurie stiprina mokytojų kolegialumą. Bendradarbiavimas su kuruojančiais profesionalais „Tyrinėjimo mene“ buvo grįstas įsipareigojimu analizuoti pasirinktą problemą. Mokykla buvo atvira naujoms idėjoms, mokytojai drąsiai kėlė klausimus, naujus ugdymo metodus išbandė praktiškai.

2021 04 07

Integruotas projektas „Judesio fiziologija“

2021 m. balandžio 1 d. nuotoliniu būdu vyko „Saulėtekio“ progimnazijos, „Varpo“ ir Vydūno gimnazijų biologijos – fizinio ugdymo ilgalaikio integruoto projekto „Judesio fiziologija“ baigiamasis renginys. Projektas tęsėsi nuo rudens, apėmė įvairaus amžiaus vaikus. Mokiniai projekto metu rinko medžiagą, kūrė užduotis, atliko tiriamąjį darbą. Tikslas – supažindinti mokinius su tyrimais, koks yra judėjimo fiziologinis poveikis sveikatai, įsitikinti, kad fizinis ugdymas, judesio fiziologija ir biologija yra neatskiriami mokslai.

Renginyje pristatyta ir apibendrinta projekto veikla, su išvadomis supažindinti mokyklų bendruomenės atstovai. Visiems patiko mokinių sukurtas „Quizizz“ žaidimas. Jį žaisdami, projekto dalyviai galėjo pasitikrinti savo žinias bei humoro jausmą. Tuo įsitikino ir „Saulėtekio“ progimnazijos bei „Varpo“ gimnazijos pavaduotojos ugdymui.

Projekto koordinatorės V. Liačienė, V. Mazgelienė, V. Šatkauskienė, J. Talaišytė padėkojo mokyklų mokiniams už kantrybę ir gebėjimą dirbti neįprastomis sąlygomis.

Fizinio ugdymo mokytoja metodininkė Vaidilutė Liačienė

2021 04 01

Respublikinis ,,Mokyklos – Europos Parlamento ambasadorės” projektas

Kovo 31 dieną mūsų progimnazijos projekto ,,Mokyklos – Europos Parlamento ambasadorės” nariai dalyvavo internetiniame seminare (vebinare), kurio tema – Žaliojo kurso ir aplinkos apsauga. Seminare dalyvavo ir Europos Parlamento narys dr. Liudas Mažylis, ekologė, aplinkosauginės iniciatyvos „Kita forma“ vadovė ir Žaliojo taško partnerė Vaida Griškevičienė.
Dr. L. Mažylis išsakė savo nuomonę apie Žaliojo kurso svarbą Europai ir visam pasauliui, planuojamas ES iniciatyvas ir programas, Europos Parlamento vaidmenį, Vaida Griškevičienė pristatė Lietuvos geriausius pavyzdžius ir pakvietė dalyvauti protmūšyje.
Seminaras buvo įdomus, informatyvus ir naudingas.
#MEPALIETUVA
2021 03 30

Dalyvaujame tarptautinėje ankstyvosios prevencijos programoje ,,Obuolio draugai”

Mokykloje vaikams nėra paprasta tarpusavyje gerai sutarti, susidraugauti ir išsaugoti draugystę, spręsti konfliktus, įveikti vienišumą, susidoroti su užgriuvusiomis nesėkmėmis. Padėti vaikui įgyti socialinių ir emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų gali ugdymo įstaigoje įgyvendinama tarptautinė ankstyvosios prevencijos programa „Obuolio draugai“. Jei mokiniai dar vaikystėje išmoks įveikti sunkumus, tai šie įgūdžiai išliks ir padės jiems lengviau susidoroti su sudėtingomis situacijomis, kurios jų laukia augant ir jau suaugus.

       2b klasės mokytoja, VGK narė N. Sereikienė

2021 03 30

Prevencinė veikla „Mėnuo be patyčių“

Kovo mėnesį progimnazijoje vyko „Mėnesio be patyčių“ prevencinės pamokos. Su pradinių klasių vaikais buvo kalbamasi apie jų jausmus, mokiniai mokėsi įvairias emocijas atpažinti iš veido išraiškų. Pradinukai susipažino su pagrindiniais jausmų pavadinimais, žiūrėjo „Vaikų linijos“ kampanijos „BE PATYČIŲ“ video filmuką, kuris moko atpažinti savo liūdesį ir kitus jausmus. Mokiniai aptarė filmuko personažo bei jų pačių elgesį su aplinkiniais, susipažino su nusiraminimo būdais, kai užklumpa emocijos.

     Vyresniųjų klasių mokiniai kalbėjo apie tarpusavio skirtumus ir panašumus, svarstė, kas dažniausiai sukelia bendravimo sunkumų, bandė atskirti pajuokavimus nuo patyčių, analizavo įvairias situacijas ir ieškojo joms sprendimo būdų.

 Psichologė Justė

 

 

2021 03 29

Kurkime šešėlių teatrą

Mūsų progimnazijos 8a klasės mokiniai kartu su dailės mokytoja Sandrija Donskiene prisijungė prie Prano Domšaičio galerijos edukatorių ir sukūrė animalistinius šešėlius. Kviečiame mokinius kurti rankų šešėlių teatrą ir aktyviai dalyvauti kūrybiniame procese.



OFFICE365










PATYČIŲ DĖŽUTĖ