Skip to content

Integruota literatūros ir geografijos pamoka

Tinkamas dalykų tarpusavio ryšių suradimas ir integravimas padeda mokiniams pritaikyti savo gebėjimus ir įprasmina mokymąsi, padeda greičiau įsiminti reikiamą informaciją, pagilina, išplečia ir susieja žinias bei gebėjimus, žadina mokinių mokymosi motyvaciją, ugdo mokinių gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, leidžia kokybiškiau paskirstyti mokymosi laiką.

  Atsižvelgdamos į vasariškas mokinių nuotaikas, mokytojos Nijolė Žukienė ir Vita Skersonienė 7a klasėje  pravedė integruotą literatūros ir geografijos  pamoką „Keliautojas Matas Šalčius, jo kelionės ir mūsų svajonių kelionė“. Mokiniai paruošė skaidres apie garsųjį Lietuvos keliautoją Matą Šalčių, jo knygą „Svečiuose pas 40 tautų”, graikų papročius, paslaptingąjį Egiptą. Pasiskirstę į 4 grupes, septintokai kūrė plakatus apie savo svajonių kelionę. Dvi mokinių grupės pristatė kelionę į Prancūziją, į Paryžių, trečioji grupė – kelionę į Kiniją, ketvirtosios grupės maršrutas apėmė Nepalą, Meksiką, Braziliją, mokinius domino kalnai, egzotiška aplinka.

        Dirbdami grupėmis, septintokai siekė bendrų tikslų, buvo ugdomas gebėjimas susitarti. Integruota pamoka paskatino mokinius pamąstyti ir apie tai, kaip jie praleis vasarą, kur keliaus, nes  kelionės – ne tik smagus laiko praleidimas, bet ir puiki galimybė pažinti pasaulį.

Mokytoja Vita Skersonienė

From → Uncategorized

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Sutinku